domenica 26 ottobre 2014

hack #1

Pierwszą osobe którą haknełam to
.
.
.
.
.
.
.
.
Czarna kicia123m!
Konta nie usune, nie jestem taka wredna. Jak widzicie, konto ma vipa, judge i celeb.
Jutro już będzie dla niej po wszystkim. Więc, widze że mój hack działa :)
Motywy dlaczego hakuje:
1. Nuda, czasami zdarzy się że będę się nudzić, więc pierwszą osobe którą zobacze mogłabym zhakować xd
2. Wrednota. jeśli naprzykład osoba nie da mi grafa, prezenta i wgl.., To może być pewna że straci konto, ale tylko na pare minut :)
3. Jak naprzykład osoba jest zła dla innych, albo wszystkich wyzywa, to kara będzie gorsza. USUNIĘCIE KONTA. Nie lubie widzieć ludzi którzy się smucą.
4. Nie wierzenie w moje hacki. Osoba ta straci konto na dzień lub dwa.
To dobra, chyba już zrozumieliście o co kaman xd Do zobaczenia w kolejnym hacku!

Pozdrawiam, Natalia :*
~Pumpie.

2 commenti:

  1. CO TY CHCESZ POKAZAĆ? ŻE JESTEŚ FAJNA JEŚLI MNIE SHAKUJESZ? OH NIE DZIEWCZYNKO. JA NIE BEDE TOLEROWAĆ TAKIEGO ZACHOWANIA! NIE MASZ PRAWA DOTYKAĆ MOJEGO KONTA. ZROBISZ LEPIEJ JEŚLI USUNIESZ TEGO TWOJEGO DURNEGO BLOGA! MYŚLAŁAM ŻE JESTEŚ MOJĄ PRZYJACIÓŁKĄ, A TY TAK POPROSTU MNIE WYKORZYSTAŁAŚ! MAM CIEBIE DOŚĆ! ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: KOLOROWA-PLANETA-MSP.BLOGSPOT.COM

    Czarna kicia123m

    RispondiElimina
  2. Hahahahahaha no proszę hackuje mnie, bo ci 'nie dam prezenta'. Nie usuniesz konta, bo do tego potrzeba haslo do e-maila :)

    RispondiElimina